چه برسرقاتل امیرالمومنین علی (ع)آمددربرزخ
 
راه خدانزدیک است
هرچیزکه شمارابه خدانزدیک می کنداینجاست
 
 

 

درکتاب کشف الغمه وفصول المهمه آمده است که:ابوالقاسم حسین بن محمدکه به ابن رقامشهوراست٬نقل نموده است که:

درمسجدالحرام ومقام ابراهیم(ع)راهبی رادیدم که جمعی کثیربه دورش حلقه زده بودندوسبب اسلام آوردن خودرابیان می کردوچنین می گفت که:من در صومعه ی خودنشسته بودم.

روزی دیدم که مرغی بزرگ ازهواپایین آمدوبرسرسنگی که درکناردریابودنشست وربع جسدآدمی راقی کرد(بالاآورد)وسپس پروازنمودوبعدازلحظاتی بازهم آمدوربع دیگری راقی کردوهمچنین کردتااینکه تمامی جسدشخص نامعلوم راقی نمودوپروازکرد.

سپس اعضاءقی شده به یکدیگرنزدیک شده وبه هم چسبیدندوشخصی کریه المنظر(زشت ووحشتناک)تشکیل شدوبرخاست وبه هرطرف نگاه می کرد!من درتعجب فرورفته بودم که به یکباره دیدم که بازهمان مرغ ازهوابه زیرآمدویک ربع بدن آن شخص راازبدنش جدانموده وفروبردوسپس به پروازدرآمدورفت وپس ازلحضاتی آمدوربع دیگری رابردوبه همان طریق می آمدتا اینکه تمامی اعضای اورافروبرده وازنظرم غایب شد.

ومن متفکربودم وحسرت می خوردم که چراازآن شخص نپرسیدم که توکیستی واین چه حالتی است؟امادرروزی دیگربازهمان ماجرادرهمان وقت روی دادوچون دیدم که او زنده شدوایستاد٬نزداورفتم وپرسیدم:توکیستی؟اماجواب نداد.گفتم:به حق آنکه توراخلق کرده است٬بگوکه توچه کسی هستی ونامت چیست وچه کرده ای که چنین درعذابی؟

گفت:من ابن ملجم مرادی هستم٬کشنده ی حضرت علی بن ابی طالب(ع)ازآن روز خدای تعالی این مرغ رابرمن موکل کرده است که هرروزبه جزای آن عمل٬مرابه این نحوی که دیدی می کشدوزنده می کند.دراین حال بودیم که مرغ سررسیدوبه همان صورت قبل٬ربعی ازبدنش راکندوپروازنمودوماجرایش هم چنان تکرارمیشد.من درمورداحوال علی بن ابی طالب(ع)تحقیق وجستجونمودم.گفتنداوپسرعموی رسول خدا(ص)ووصی اوبودومن به این سبب اسلام آوردم وآن حادثه ی عجیب باعث هدایتم شد.

منبع:کتاب داستانهای عجیب وواقعی ازمردگان زنده شده

نویسنده:ستارپورابراهیم گل رودباری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 آبان 1390برچسب:, :: 21:50 :: توسط : معجزه دات کام

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه خدانزدیک است و آدرس rahehagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 217490
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 217490
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1